Prince of Persia: Sands of Time

Izstrādātājs:  Ubisoft, Ubisoft Montreal, Gameloft

Izdevēji: Ubisoft, Sony Interactive Entertainment, Gameloft

Gory Rant!: Pēc ilga pārtraukuma iznākušais gabals, kas pārauga iespaidīgā triloģijā. Šis ir atdzimušās triloģijas pirmais, vizuāli krāsainākais un multenīgākais gabals. Bet tad nu īsumā par spēli. Mēs esam kāds nenosakāmas izcelsmes Persijas princis. Nejēdzīgi bagāts un mums ,kā jau kārtīgam bagātam princim, patīk vidusaustrumu skaistules. Mēs vienu tādu esam sameklējuši un izvēlamies visai interesantu veidu kā viņu sakoļīt. Ielavāmies pa viņas balkonu viņas istabā un sākam stāstīt visādus saldus pekstiņus par to, ka laiks nav kā upe, bet kā okeāns un tamlīdzīgas lietas. Tā nu skats aizslīd tālumā, kur princis braši un braši stāsta visu šo princesei. Tad manā atmiņā ir caurums, tāpēc beigšu spoilot spēles stāstu.

sands-of-time
Mēs daļēji esam spējīgi lidot bez spārniem, pateicoties ļoti plūstošām animācijām.

Par pašu spēli. Šis ir action no trešās personas. Mēs skraidam apkārt ar zobenu vienā rokā un mantiņu, kas saucās laika duncis, otrā rokā. Cīņas ātri kļūst šķietami vienveidīgas, mums ir pieejama praktiski viena kombinācija dažas reizes saspaidot peles kreiso pogu. Trūkums, taču ne tik ļoti jūtams kā sākotnēji varētu likties. Mūsu princis ir nepieredzēti atlētisks un apveltīts ar teicamām iemaņām akrobātikā. Mēs varam mest kūleņus, skriet augšā pa sienām, lēkāt pāri pretiniekiem, skriet sāniski pa sienām un vēl dažādas interesantas lietas. Apmēram tikpat ievērojamu daļu cik cīņas, spēli sastāda arī dažādi ar šādu lēkāšanu saistīti šķēršļi. Ir diezgan interesanti krāsainajā un nereti saulesgaismā žilbinošajā pasaulē meklēt tos stabus, dzegas un pārējās vietas, kuras varam izmantot lai tiktu tālāk uz kādu šķietami nesasniedzamu vietu. Spēle liek palauzīt galvu ne tikai šādā veidā. Kā jau varētu noprast, spēlei patīk rotaļāties ar laiku. Ja mūs nosit vai arī mēs neveiksmīgi krītam kādā lēkājamā vietā, varam fiksi piespiest vajadzīgo pogu un ar laika dunča palīdzību pagriezt laiku atpakaļ, kas mūs aizvedīs dažas sekundes pirms kļūmīgā brīža. Spēle prasa vienmēr apzināties mums pieejamās iespējas, jo noreaģējot par vēlu mēs varēsim tikai atkal un atkal skatīties kā mēs atraujamies no staba un pazūdam bezdibenī līdz mūsu duncim izbeidzās burvju laika smiltis. Spēles līmeņi ir atjautīgi izvietoti divos laikos, tagadnē un pagātnē. Varbūt dažreiz arī nākotnē, bet to es vairs tik labi neatceros. Vairākas sarežģītas vietas prasa no mums lai mēs dodamies pagātnē, laikā, kad mūsu apmeklētā vieta vēl nebija drupās un pie vēlamā kloķa varējām nonākt vienkārši pārejot pāri tiltiņam. Kopumā visa spēle patīkami sabalansē cīņas ar smilšu monstriem, lēkāšanu pāri bezdibeņiem un galvas lauzīšanu par to, kurā vietā un kurā laikā mums jābūt lai tiktu tālāk.

Spēle vizuāli ir krāsaina, taču ļoti izteikti dominē saules zeltainie toņi. Nevienā brīdī mēs necīnāmies pret citiem cilvēkiem, tāpēc asinis apkārt nešķīst, tā vietā mūsu pretinieki maģiski pārvēršas smilšu saujiņā brīdī, kad esam viņiem iedūruši ar savu maģisko dunci.

Subjective Punchline: Princis, kurš ielīdis princeses istabā pa balkonu un kaut ko vārās par laika upi, okeānu un apcilā citas, tamlīdzīgas ģeogrāfiskas problēmas.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s